به گزارش بسیج دانشجویی شهید یحیی نژاد به نقل از راهیان نور، سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در نشست خبری 8 اسفند که در ستاد مرکزی راهیان نور کشور و با حضور اصحاب رسانه شعار سال راهیان نور را اعلام کرد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان این که آنچه که ملت ایران اراده و عزمش مبنی بر انجام اقدامات خود و پیروزی هایی که به دست آورده است با تکیه بر تجربه و توانمندی های کسب شده در دوران دفاع مقدس بوده است، شعار سال راهیان نور را « ما توانستیم » اعلام کرد.

«ما توانستیم » شعار سال راهیان نور


برای مشاهده تصاویر مربوط به اردوی راهیان نور سال های گذشته ی بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی طبری بابل بر روی عناوین زیر کلیک بفرمایید:

گزارش تصویری اردوی راهیان نور خواهران 1393-سری1

گزارش تصویری اردوی راهیان نور خواهران 1393-سری2

گزارش تصویری اردوی راهیان نور خواهران 1394

گزارش تصویری اردوی راهیان نور برادران 1394

گزارش تصویری اردوی راهیان نور خواهران 1395


برای مشاهده آرشیو فعالیت ها و گزارش مراسمات انجام شده توسط بسیـج دانشجویـی شهیـد یحیـی نـژاد موسسه آموزش عالی طبری بابل کلیـک بفرماییـد.



بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل راهیان ,گزارش ,اردوی ,تصویری ,خواهران ,بابل ,اردوی راهیان ,تصویری اردوی ,گزارش تصویری ,بسیج دانشجویی ,مرکزی راهیان ,تصویری اردوی راهیان ,گزارش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نقد و بررسی فیلم و سریال املاک شمال ایزدی legal institute سرزمین ترانه فروش موزیک بی کلام و پلی بک و کارائوکه تصویری با کیفیت بالا و به صورت جزئی و کلی با قیمت مناسب